Wine и CrossOver ще поддържат DirectX 11 в Linux
Публикувана от admin на June 30 2015 16:25:12
Все повече игри престават да поддържат старите версии на DirectX и тяхната работа в среда на емулатор става все по-сложна. Програмистите на CodeWeavers обещаха, че съвсем скоро, благодарение на CrossOver и Wine, в операционната система Linux ще се появи поддръжката на DirectX 11.

CrossOver е платен емулатор, създаден от CodeWeavers, -код Wine. Но някои от техниките на CrossOver често се прехвърлят към Wine и именно това ще стане след няколко месеца и...

Разширени новини
Все повече игри престават да поддържат старите версии на DirectX и тяхната работа в среда на емулатор става все по-сложна. Програмистите на CodeWeavers обещаха, че съвсем скоро, благодарение на CrossOver и Wine, в операционната система Linux ще се появи поддръжката на DirectX 11.

CrossOver е платен емулатор, създаден от CodeWeavers, -код Wine. Но някои от техниките на CrossOver често се прехвърлят към Wine и именно това ще стане след няколко месеца и който се базира на безплатния емулатор на Windows API с отворен сорсВсе повече игри престават да поддържат старите версии на DirectX и тяхната работа в среда на емулатор става все по-сложна. Програмистите на CodeWeavers обещаха, че съвсем скоро, благодарение на CrossOver и Wine, в операционната система Linux ще се появи поддръжката на DirectX 11.

CrossOver е платен емулатор, създаден от CodeWeavers, -код Wine. Но някои от техниките на CrossOver често се прехвърлят към Wine и именно това ще стане след няколко месеца и Wine ще поддържа DirectX 11.

От 7 месеца усилено се работи в това направление, а поддръжката на DirectX 11 в CrossOver се очаква да се появи в края на тази година. Едновременно с това ще бъде подобрена поддръжката на геймпади, а производителността на видеокартите ще бъде съществено оптимизирана.

Поддръжката на DirectX 11 в емулаторите ще позволи лесното стартиране на Windows игри в средата на операционната система Linux и едновременно с това ще опрости работата на програмистите по прекомпилирането на игрите към ОС Linux, благодарение на DX11 сорс-кода на CrossOver, който ще се разпространява в открит вид.

Вече са разпространени голям брой OpenGL игри за Linux, но цялостната поддръжка на DirectX 11 също ще зарадва геймърите.